dinsdag 3 januari 2012

LOTD; Oh Deer!

Tussen Kerst en Nieuw verbleef ik met m'n 'loved ones' in Brugge.
Even wat tijd nemen voor de familie, die me al te vaak moeten missen gedurende het jaar.
Brugge, hoe romantisch ook, blijft voor mij te toeristisch
en dat is jammer.
Geef mij maar de Ardennen met Kerst, de sneeuw, de bossen, herten...
In Brugge vind je enkel hertjes in de etalage van een antiquair.

Maar bovenal ging het hier enkel en alleen om 'my deer ones',
waar we ook verblijven.

En daarom trok ik mijn 'deerest' outfit aan.

Vestje   ZARA
HertjesT-shirt   H&M
Korte parelketting   van mijn mama gekregen, is al heel oud.
Niet mijn mama, de ketting.
Lange ketting is fantasie.
Konijntjesring   H&M
Hertjesbroche   Deer Dear
Is een plastic speelgoedhertje, in het wit geschilderd, met een bloemetje in de hals versierd
en op een brochespeld geplakt.
Misschien een idee voor een DIY creatie?
Ik hou enorm van speelse accenten, in een ring, ketting of broche.
Geven een zakelijke outfit een 'eigen' touch.

De 'Refter', bistro van De Karmeliet om de hoek.
Leuk concept, lekker eten ( de famous Duke of Berkshire komt hier ook aan bod), enkel het interieur vond ik minder geslaagd,maar dat is persoonlijk.
Een beetje een 'mannekesblad' zoals men in Antwerpen zegt.

Bontje (GIOVANNI) heb ik gekregen van mijn man, past perfect bij de muts
die ik een paar jaar terug kocht, als dat geen geluk hebben is!
Broek   CAMBIO   gekend merk voor goede kwaliteitsbroeken zoals ik al zei.
De botjes kennen jullie ook al.

Cherish your dear ones!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten