maandag 2 januari 2012

LOTD; New Year's Day

Nu ik toch in de sfeer van LOTD's aan het werken ben,
is er geen stoppen meer aan.
Zo haalde ik mijn quotum voor 2011
en goed begonnen in 2012
is al het halve werk!

En natuurlijk zit al dat feesten er voor iets tussen.


Col Claudine   ZARA, ben daar zo blij mee, maakt van je outfit echt iets aparts.
Voor degenen die er toch nog moeten aan wennen, misschien kan je tijdens de solden nog
een col claudine aan halve prijs scoren.
Zo geef je niet veel centen uit en kan je toch heel wat outfits oppimpen, verwacht je maar aan complimentjes.

Trui met konijntje, daar was ik instant verliefd op. Vond ik in een winkeltje in Knokke
op de Lippenslaan.

Broek   Cambio, is een merk waar je echt goede kwaliteit broeken van mag verwachten.

Clutch met studs, eveneens ZARA.

Laarsjes   Essentiel

Hairstyling by Linde B., zij kan echt toveren!

Love armband van Swarovski.
I love it!

Lots of love to all of you,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten