vrijdag 6 januari 2012

LOTD; Lunch in Orange

Voor een lunch met een BFF die ik al meer dan 20 jaar ken,
ga ik voor een combinatie van oranje en grijs.
Een symbolische kombinatie zie ik nu ik de foto's bekijk,
zij is een lente/herfst mengtype, ikzelf een zomertype.

Oranje cardigan   H&M, nu in de rekken
Kleedje C&A kan je nu aan 50% korting kopen!
Laarzen al lang geleden gekocht in een klein winkeltje in Aartselaar.
De boots onder dit kleedje maken deze outfit iets stoerder.
Grijze merinowollen sjaal   Veritas, 2 jaar geleden
Als ik deze draag over mijn oranje cardigan kan ik als zomertype
dat oranje helemaal 'aan'.
Het is echt ongelooflijk met hoe veel kleuren je oranje kan kombineren.

Meer dan 20 jaar terug, werd ik verkeerd geanalyseerd als lentetype.
Dan heb ik een hele tijd rondgelopen in lentekleuren.
En zo zie ik ongelooflijk veel mensen die verkeerd geanalyseerd zijn.
Niet bij daglicht, met make-up op!, met gekleurde haren!,
in een blauw salon met groene muren,
wraakroepend vind ik dit als je die verhalen hoort.
Deze mensen hebben vaak jaren kledij gekocht in een verkeerd kleurenpallet.
Vertrouw daarom enkel op professionals die hun job
met veel liefde doen en niet enkel uit geldbejag.

Mijn nagellak matcht nu perfect met onze 'seventies' deurknop.
Als je lang genoeg wacht, komt alles teurg in de mode.

Ketting met hert   Brugge, winkeltje op de markt waar ook 'La Pomme de Lovely'
handtassen worden verkocht.
Kwaliteitsvolle handtassen ontworpen door de echtgenote van Nathan.

Ik hou ervan een set ambandjes te dragen.
Sommige gekregen, sommige zelfgemaakt of zelf gekocht als herinnering
aan een plaats of een moment.

Armband met konijntje   Knokke, juwelenwinkeltje naast Delhaize.
Bekend hoor, maar kan niet op naam komen.

Leren armband   H&M nu in de winkel voor een paar euro
Adds a little cool to the outfit.
Handtas   gekocht in een winkeltje aan de Wilde Zee in Antwerpen.
Ze verkopen er handtassen van allerlei merken.

Ik heb ondertussen een paar opaque oranje panty's bij Veritas gekocht.
Was gisteren in de stad en in de buurt van het kousencentrum
maar daar vond ik er geen.
Hoe is dat nu mogelijk na drie seizoenen vol oranje?!
Om langs de INNO te gaan had ik geen tijd meer,
ik weet zeker dat Cette er wel in het gamma heeft.
Jullie nog voorstellen?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten