zondag 8 januari 2012

LOTD; Hello New Me

Hello New Me!
Een nieuw jaar, een nieuw kapsel.
Ben helemaal happy met mijn korte(re) lokken,
was toe aan een nieuwe look.

Jumpsuit   JBC vorig seizoen
Sjaal   Jaipur
Cardigan   ZARA

Dit is een nieuwe sjaal, net gekocht in sales bij L'Apostrophe in Wilrijk.
Het kleurenpalet is een beetje uit mijn comfortzone.
Maar vermits ik sinds kort helemaal 'into oranje' ben,
wou ik een sjaal waarin een beetje oranje terugkwam.

Verder over de sjaal;
ruiten en bloemen, zwart, gebroken wit, grijs, donkerbruin, oranje en lichter fushia.
Met heel veel kleuren te kombineren dus.

Libelleketting   b'Elle Kampenhout zie een vorige mail

Mouwloze jas   lang geleden in Sluis gekocht.
Laarzen en handtas uit leer en konijnenbont, eveneens lang geleden
en weet niet meer waar, gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten