dinsdag 20 december 2011

Rebirth

Op vraag van velen,
met dank aan mijn levenspartner,
de nieuwe landing page
van
'Word Wie Je Bent'.

Word wie je bent,
dat is waar alles om draait.
Zijn wie je bent,
niet altijd zo makkelijk bleek de afgelopen jaren.
Een levenslange zoektocht?
Het geeft me elke dag een 'rebirth' gevoel,
mijn klanten te helpen
hun eigen ik te vinden.
De spontane knuffels na een wardrobeplanning,
de lach op hun gezicht
na een make-upworkshop of kleurenanalyse,
het applaus na een training,
het lezen van de warme 'thank you' mails,
en al hetgene waar ik geen woorden voor vind,
maken van mijn werkdagen
een waar plezier.

Een terechte dank je wel is hier op zijn plaats,
aan alle vrouwen en mannen
die het gevoel versterkten van waarom ik hier ben
en van wie ik ben.

Vaak onterecht word gedacht dat bezig zijn met je uiterlijk
een oppervlakkig iets is,
'something for beautypageants',
toch moet ieder van ons nadenken over wat ie weer zal aantrekken
voor het starten van een (werk)dag.

Dus Word Wie Je Bent
zonder schaamte of schroom
zonder te denken wat anderen zullen denken.

'Be yourself, everyone else is already taken'
is een quote die een cursiste me aangaf
(ik begin mijn trainingen steevast met een of andere quote).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten