vrijdag 2 december 2011

LOTD; Dedicated to all the Mom's in the world...

Dit hele silhouet, buiten de botjes en accessoires, shopte ik bij H&M
voor onder de 50 euro!
Ik oogstte er al veel bewondering mee.

Het is het contrast tussen de snakeprint, de lange zijden blouse (met transparante
achterzijde!) en het korte wollen vestje die het tot
een samenhangend geheel maken.

En het zit super!
Een echte Supermama outfit.

Hoed   Zara
Bij mixen van prints altijd in hetzelfde kleurenpalet blijven om te matchen!

Roze/Taupekleurige sjaal (heel apart, kan je op verschillende kleuren dragen)   b'Elle Kalmthout
(zie een van de vorige posts)

Botjes  La Redoute vorig seizoen
Ceintuur   Malene Birger
Handtas   G&D Mechelsesteenweg in Antwerpen
Hanger   Elu Mortsel
Snakeprint armbanden gekocht op verschillende plaatsen ( weet al niet meer waar)

Achter mij de tentoonstelling van de momuschool die aansluit op
de Walter Van Beirendonck  'Dream The World Awake'.
Een ode aan Walter VB, vandaar de supermanfiguur.

Mijn sidekick vroeg me om deze pose aan te nemen.
En toen ik de foto bekeek, begreep ik waarom.
Superwomen meets Superman : ).
Supermama alvast, we doen ons best, zoals alle mama's.
Alleen jammer van die witte armen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten