zondag 25 december 2011

LOTD; Christmas day




Dress time!
Ik had een van mijn little black dresses klaargelegd, maar koos dan
toch voor this little blue dress.
In tegenstelling tot heel wat mensen heb ik het moeilijk om een zwart jurkje te dragen,
ook al vind ik het prachtig.
En weet ik dat stijl primeert op kleur.



Ready to go!

Mouwloos jasje uit struisvogelbont   Essentiel
Jurk   E5mode
Opaque panty's   HEMA
Pumps   Frida


De kleur van deze kruiden in olijfolie moest ik gewoon capteren!
Complementaire kleuren rood en groen versterken elkaar in dit beeld.

Dit is (of beter was) 'm dan.
Geen kalkoen maar een kapoen!
Wat zoveel als gesneden haan betekent, blijkbaar wordt er gesneden omwille van de smaak.

Boven : Armband   Miss X
Onder : Riem   By Malene Birger

Versterken elkaar, op een andere manier dan rood en groen,
maar even efficient wanneer ze gedragen worden
in dezelfde outfit.

Dit is een oproep aan alle Belgische vrouwen om nu eens niet te kiezen voor
een little black dress
met oudejaarsavond, maar voor kleur te gaan.
Kleur in accessoires op je little black dress is toegestaan,
mits je 'm al gekocht hebt!

Ook al is je (designer)jurkje nog zo exclusief
op een avond als deze
verdwijn je in de zee van zwarte jurken.

Dus ga voor kleur
and
waaw them all!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten