zondag 18 december 2011

Hoe maak ik mezelf op?

Tijdens mijn make-up workshop leer je hoe je jezelf het beste opmaakt.
Ik leer je : hoe je foundation moet kiezen die niet als een masker op je gelaat
blijft liggen, welke oogschaduw je het mooiste staat,
hoe je de vorm van je gelaat optimaliseert,
waar je blush te plaatsen,
welke de produkten zijn die prijs/kwaliteit
het beste scoren (dankzij mijn jarenlange ervaring en het werken voor verschillende grote
cosmeticabedrijven), of jouw produkten goed voor je zijn,
kwa kleur en kwaliteit,
evenals oneindig veel tips en tricks!

Je brengt je eigen make-upprodukten mee,
of  het weinige dat je hebt.
Als je helemaal niets hebt maar je wil het wel leren,
ben je hier ook aan het juiste adres.

Zelf heb ik heel wat produkten om mee te leren werken,
zodat je de verschillende texturen en kleuren
kan voelen en zien.

We starten met het aanleren van een basismake-up,
waar je dan op kan verderwerken indien je avond-, feest- of bruidsmake-up wil.
Zeker niet bang zijn om te falen of denken dat jij het toch niet kan.
Iedereen kan het leren
en met het juiste, gepersonaliseerde advies kan iedereen zichzelf
leren opmaken.

Deze make-upworkshop is ook ideaal als je de bomen door het bos niet meer ziet
in het aanbod aan make-upprodukten in de winkels en online.
Vaak dure produkten (bij heel wat vrouwen zie ik deze opgestapeld
in de badkamer staan!, heel dikwijls maar een paar keer gebruikt)
aangeprezen in de parfumerie of ergens anders.
Terwijl dat helemaal niet nodig is.

Als je jezelf herkent in het bovenstaande,
ik leer het je graag!

Tijdens de feestdagen krijg je er een kadootje bij.

Je kan deze voor jezelf en een vriendin,
of voor jezelf en vier vriendinnen
boeken of kado geven.
Vijf personen is een absolute max,
zo kan ik de kwaliteit hoog houden.

Ik kijk er naar uit om jullie de wereld van kleur
te laten ontdekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten