zondag 2 oktober 2011

Lush Times



Deze Happy Hippy douche (en haar)gel is de MAX !
Na al heel wat douchegels te hebben uitgeprobeerd (goedkopere en duurdere) heb ik eindelijk
'mijn' ideale douchegel ontdekt.

Happy Hippy overleefde zelfs een zomer aan zee.
Na het zonnebaden, douchen en niet veel tijd nemen om bodylotion te gebruiken (tja, optimaal van
elk vakantiemoment genieten)
  een zachte huid hebben en blijven hebben eens we terug thuis zijn, dat is TOP.
Manlief bleef zijn gebruikelijke douchegel trouw en terug thuis
begon zijn huid (ook gewoontegetrouw) te schilferen.
Wat bij mij de afgelopen jaren ook altijd het geval was.
Maar niet NU en ook dankzij Happy Hippy, NEVER AGAIN.
Er zijn uiteraard verschillende varianten douchegels, voor elk wat wils.
Ik koos voor de Happy Hippy omwille van de geur van vers geperste roze grapefruits.
Wist je trouwens dat je emoties voor 70% bepaald worden door geuren?
Met deze geur kan je weer een hele dag aan de slag gaan!

Flying Fox, The Olive Branch (most popular naar het schijnt,dus dat is de volgende op mijn lijst),
Grass...
Kalmerend, Hypnotiserend, Sensueel.

De douchegels zijn heel zuinig in gebruik en de prijs/ kwaliteitsverhouding
is excellent.
Voor 250 gram betaal je 11,95 euro.

Ook hier geen aandelen, maar misschien moet ik er toch aan denken om er te kopen.

I am Lushed!


voor meer info: http://www.lush.com/



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten