donderdag 1 september 2011

DIY; Zelf een coole sjaal haken

Sjaal   Lila Grace   om en bij 50 euro
Dat kunnen wij ook!
Een haakpen, drie bollen wol en een paar uur verder kan Linde de afwerking voor zich nemen.

En ziehier het resultaat!

Zowel moeder als dochter kunnen deze dragen.
Uiteraard kan je deze driehoekige sjaal ook over je schouders draperen.
Zo draag je je zomerkleedje door in de winter.
Nog een paar boots eronder en laat maar komen die koude!

Het patroon voor deze steek vind je binnenkort op mijn blog.
Met bijpassende mitaines.

1 opmerking:

  1. Hoi Greet, ik kwam deze mooie sjaal tegen en dacht: "die wil ik ook maken!" :D
    Jammer genoeg ben ik een leek in blogs, en kan dus nergens het patroon vinden...zou je mij even willen helpen? :$
    Alvast heel erg bedankt!
    Groetjes, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen