maandag 12 september 2011

Look of the evening : Miele Catwalk 2011


Een rustig avondje uit met man en dochter.
Omdat we ons moesten haasten om op tijd te zijn (achteraf bleken we een uur te vroeg te zijn!) is de foto niet echt scherp.

De kleurmatch tussen mij en mijn man is duidelijk.
Blijkbaar toch een' match made in heaven' want onafhankelijk van elkaar gekozen.
De helderblauwe snood die Wouter draagt is naast praktisch (warm en kan ook een regenbui doorstaan als die niet te lang duurt) een instant kleurinjectie in elk silhouet.
Wij dragen 'm alledrie!

Snood   Veritas


Dit is dan de echte voorkant.
Je kan dit dus makkelijk langs beide kanten dragen.
Twee kleedjes in een, do try this at home!



Samen met Linde.
Net zoals voor mij en mijn man, haar eerste keer!
Na afloop met de goodie bag, met op de achtergrond de TAO affiche 'Go for a healthy walk'.
Ik ben 'totaly addicted' aan de feloranje versie.

Glanzende stoffen vergroten alles uit en hier wordt dit nogmaals bevestigd.
Het kleedje kocht ik bij The Shortway in Antwerpen aan 70% solden.
De verkoopsters zijn er altijd even vriendelijk, sales of niet.
Ik draag het hier achterstevoren, je moet niet altijd alles dragen zoals het gemaakt is.
Later meer hierover.

Kleedje   ZUID   The Shortway
                                                                             Pumps   Noe   YOUR    Antwerpen (de ballerinaversie heb ik ook, die brachten me van de auto naar het begin van de catwalk)
                                       Clutch   Jutka en Riska   Nationale straat   Antwerpen
Sjaal   IKKS

Kleedje Linde   YOUR
Ballerina's   ZARA
 
Zoals je ziet vergroten glanzende stoffen echt alles, kan ook in je voordeel spelen...

Ketting   ergens in een klein winkeltje in de buurt van Les Halles   Parijs

1 opmerking:

  1. Inderdaad, ik draag zelfs rokken soms als top :-) Experimenteren moet je doen!
    http://www.afashiongirl.be/2010/12/wees-creatief-een-rok-is-soms-leuker.html

    BeantwoordenVerwijderen