zaterdag 13 augustus 2011

(untitled) l'eau by Maison Martin Margiela

Maison Martin Margiela creeerde een frisse zomerse versie van (untitled).
Ik kocht dit parfum bij Louis in Antwerpen.
Toen ik het opdeed, was ik meteen verknocht aan deze geur.

Een explosie van citrusfrisheid komt je tegemoet.
Komt over als direct, spontaan en sprankelend.(niet mijn woorden)
Ik herkende mezelf meteen toen ik deze beschrijving achteraf las.
Zo word ik ook vaak beschreven...,de eventuele negatieve eigenschappen terzijde gelaten.

Geurcompositie   Top; citrusnoten, galbanum, buchuolie & munt
Hart; oranjebloesem
Basis; patchoulie & wierook

Ik heb galbanum gegoogled.
Dit blijkt gomhars uit een Perzische schermbloemige plant te zijn.
Op de afbeelding hieronder zal je het wel herkennen.


Prijs   70 euro voor 100 ml

Verkooppunten   Louis Lombardenstraat 2 Antwerpen en Knokke
Parfuma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten