dinsdag 21 juni 2011

Show off

Toen ik deze dame door de straat zag fietsen, was ik nog net op tijd om haar te vragen waar ze haar handtas had gekocht.
Jammergenoeg was dat in het buitenland (Nederland?).
Je kan deze ook online kopen als je googelt op vintage prints handtassen by Disaster.



Deze vintage print van een roodborstje maakt dat het stoere handtasje toch ook wat romantiek uitstraalt.
I love it!
Zo heb ik er nog niet eerder een gespot.
 

Dit is er eentje van mij, een paar jaar terug gekocht bij Berenice.
Jammer dat de winkel in Antwerpen er niet meer is.
 
Deze kocht ik in Brussel, de naam van de winkel ben ik jammergenoeg vergeten te noteren maar als je in de buurt van de Dansaertstraat wandelt zal je 'm zeker terugvinden.
Het leuke eraan is dat je 'm op binnestebuiten kan draaien en dat je dan een turkooise handtas hebt!
Het kleine zilveren tasje kocht ik bij Banana kid in Wilrijk, eigenlijk een kledingzaak voor kids tot 18j.
Het is van Junior in Progress (J.I.P.) en tja willen we dat niet allemaal blijven.
Ik gebruik het als make uptasje en het maakt me blij, iedere keer al ik ernaar kijk.
Het kostte me nog geen 8 euro.
En als je het nu koopt voor de juf van je kids, krijg je 10% korting!
Ik denk dat ze er in 3 maten zijn.
Ook met poesjesprint...



In turkoois!



Er is wel geen sluiting voorzien, dus heb ik de cupcakeshopper van mijn dochter geleend.
Als ik tijd heb, ga ik op zoek naar een stofje om een zak van te laten maken (ik geef jullie later het adres van een goede naaister!), met rits.
Dan is het 'veiliger' shoppen.
 
En last but not least deze prachtige tas van Pretty Hot And Tempting (PH&T uitgesproken als FAT).
Deze kreeg ik van een goede vriendin, dank je Sonja!
Ik vind 'm zo cool.
Aan het linkerhandvat is een sjaal geknoopt die je uiteraard ook kan dragen.
Gemaakt van echt leder en 100% handmade.
In het boekje dat in de handtas stak, kon ik de rest van de collectie zien.
Slippers, portefeuilles,...
Ik wou absoluut weten waar ik dit allemaal kon vinden.
Ze had 'm gekocht bij La Diva in Mortsel, een van mijn lievelingsadresjes.


Heel mooi afgewerkt.

Een andere kijk op aparte handtassen.
Zo zie je maar dat het niet altijd een Chanel of Dior moet zijn!
Alhoewel ik die ook wel kado wil krijgen hoor, maar uiteraard niet van een vriendin...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten