donderdag 23 juni 2011

Look of the day

Jasje   ZIZA   Top  Zara   Shortje   H&M   Legging   Hema (topkwaliteit, ondoorzichtbaar!)  
Laarsjes   Si

Jasje T2 vintage

In welk silhouet lijk ik het langst? Het zwarte of het roze?
Je kan een oogschaduw van Smashbox winnen!
Snel mailen naar greet.moens@wordwiejebent.be
Het eerste juiste antwoord dat binnenkomt, krijgt de oogschaduw in de postbus.

Opgaande prinsessenlijnen zorgen voor een gecentreerde taille.
Ook hier weer de prinsessenlijn.
De diagonale lijn zorgt voor een dynamische look.

Ik hou niet van de knopen, dus even de Veritas binnengesprongen en nieuwe gekocht.
Nu nog de tijd vinden (nemen) om deze eraan te naaien!



Ik vond de print zo mooi dat ik deze niet kon laten staan.
De strikjes heb ik er zelf opgezet.


En naast schoenen vind je overal boeken in mijn (ons!) interieur. Een vrouw kan nooit genoeg schoenen en boeken hebben!



Ketting met fushia pump   Ringz and Things   naast T2   Antwerpen
Ketting met hartje en roos   Amandine   Fruithoflaan Berchem
Ketting met aardbei was een oorbelletje dat ik bij Claire's kocht.
Ik had er dus 2 en maakte daarvan 2 kettingen, 1 voor mijn dochter en een voor mezelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten