maandag 2 mei 2011

Swapping

is the new shopping!
Hier ben ik fan van, als ecofashionista sta ik helemaal achter dit fantastische initiatief.
Geen geld uitgeven en toch leuke outfits scoren, wat wil een vrouw (en haar man : ) nog meer?
Toen ik Elise, de bezielster achter 'swapping', ontmoette in het Fashion Form Center,
was ik meteen 'verkocht'.
Zij is een en al enthousiasme, heeft ook oog voor detail en wat ontwerperstalent, je zal zeker nog van haar horen!

Na onze leuke babbel, ben ik onmiddellijk in mijn kleerkast gedoken (ja ook een stiliste heeft kleren die ze toch niet meer aandoet, verandert al eens van stijl) en had ik binnen het kwartier een hoop jurkjes, blouses, sjaals en een cape en nog veel meer, waar andere vrouwen alvast nog veel plezier aan kunnen hebben.
Plaats gemaakt voor de eerstvolgende swapping!

Als je wil weten wanneer die doorgaat, ga dan naar http://www.swapping.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten