maandag 16 mei 2011

Dobs.



Iedereen kent Veerle Dobbelaere als de charismatische actrice die zij is.
Naast actrice is zij ook nog vrouw (van), medebedenker van wit+goed, mama, auteur (haar eerste boek lig nu net in de winkel!) en ontwerpt zij 'allerhande' die je interieur net die aparte touch geven!
Ik vind haar een vrouw met 'ballen'.
Ik kocht tijdens haar homesale deze koekie-trap.
Ik vind 'm zo mooi dat ik 'm niet opberg in de kast na gebruik, maar 'tentoonstel' op mijn (salon)tafel of
buffetkast,afhankelijk van m'n mood.
A piece of art, betaalbaar en bovendien uniek.
Je kan er uiteraard koekjes, chocolade en suiker in kwijt voor bij de koffie.
Maar ik gebruik 'm ook om aardbeien of ander klein (gesneden) fruit in te leggen en dan gebruik ik het tasje voor de slagroom.
Ook voor tapas waaronder fijn gesneden wortel, selder, radijsjes, tomaatjes.
De dipsaus in de tas en genieten maar!
Met haar nieuwe boek; Foert ik ben veertig - verdomd en verrukkelijk, is Veerle niet aan haar proefstuk.
Ze schreef eerder al een verhaal in Vrij Vrouwelijk, een boek waar bekende vrouwelijke auteurs
erotische verhalen bundelden.
Ik kocht het voor een goede vriendin (een gesigneerd exemplaar!).
Foert ik ben veertig gaat niet enkel over Veerle, zij interviewde samen met haar co-auteur Lieve van de Velde (chef De Standaard Magazine) een heleboel vrouwen.
Vragen en antwoorden die ons veertigers allemaal bezig houden.
Ik moet nog een exemplaar voor mezelf kopen!

Veerle, ik wens je veel succes in alles wat je onderneemt.
En dat is niet niks!


http://www.dobs.be/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten