zaterdag 23 april 2011

De maxidress part two

Opnieuw de geliefde maxidress.
Deze maakt je (optisch) extra lang en door het jeansgilet wordt de (empire) taille extra geaccentueerd.
De puntige muiltjes in jeans die ik vorig jaar in de solden kocht (toen nog geen idee dat puntschoenen weer deel zouden uitmaken van het modebeeld), maken dat ik een een paar centimeter groter lijk zonder dat ik hoge hakken moet dragen.
Een tip voor iedere vrouw,  ik ben nog nooit een vrouw tegengekomen die niet langer (en dus ook slanker) wil lijken!


Maxidress   New Look (net geen 25 euro!)
Muiltjes   Caroline Biss
Jeansgilet   MNG jeans (lang geleden gekocht, jeans is een blijver)

Enkele accessoires om het geheel af te werken; uurwerk (River Island), ' I love shopping' lintje gekregen van mijn
dochter (zij heeft net hetzelfde) en een Energy for life bandje.
Kleurencombinatie roze en turkoois doen het altijd goed en geven je die energieboost die je na een lange en donkere winter nodig hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten