maandag 4 april 2011

Baby make the blue jeans talk

De ideale jeans vinden is voor vele vrouwen een reden om de 'blues' te krijgen...
Bij een volgende zoektocht naar je ideale jeans kan je alvast letten op de volgende belangrijke details:

90 % van de vrouwen heeft een A silhouet (heupen zijn breder dan je schouders).
Let dus op de stand van de zakken, de 'punten' van de zakken moeten naar binnen wijzen (zoals op de foto hierboven) en niet zoals in de meeste gevallen naar buiten, naar de plaats waar je heupen zich bevinden!
Staan de punten van de zakken naar buiten dan heb je als het ware twee 'pijlen' die naar je heupen 'wijzen'.
En wie wil daar nu mee rondlopen?

Wat ik ook fantastisch vind aan mijn ideale jeans zijn deze verticale ritsen.
Als je bijkomt (bv. als je hormonen je weer parten spelen : ) ) kan je de rits openlaten en zo maak je ruimte voor al dat overtollige vocht dat je lichaam ophoudt.
Als je hormonen dan weer in balans zijn een paar dagen later, rits je gewoon de zakken weer toe!
Nooit eerder gezien bij een jeansbroek, maar een briljant idee vind ik.
Ik durf bijna te wedden dat de ontwerper van deze jeans een vrouw is.

En dan de vraag die nu op ieders lippen brandt :
WAAR koop je die ideale jeans?
Ik heb deze gekocht bij River Island op de Meir (fantastische winkel met heel lieve verkopers)
en die heeft me 57 euro gekost.
Er hing ook een roze hartje aan met de vermelding 'sexy bootcut'.
Wie kan daar aan weerstaan?
Nog een pluspunt : ik koos mijn maat uit en de broek pastte onmiddellijk!!!
Geen gewurm in alle verschillende vormen en maten,
geen blues.
Voor de eerste keer in 44 jaar heb ik MIJN jeans gevonden!
Thank God voor River Island.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten