zaterdag 19 maart 2011

Wolf

Onlangs ontmoette ik deze mooie, jonge ontwerpster in de stad.
Zij viel op in het straatbeeld door haar aparte stijl.
Toen ik haar aansprak, was ze net op weg naar klanten om haar eerste collectie voor te stellen.

Het was de film 'Survivre avec les loups' die haar inspireerde bij het ontwerpen van deze collectie.
Je kan 'Wolf ' best als volgt omschrijven : minimalistisch, geometrische vormen, tijdloos design gecombineerd met kwaliteitsvol vakmanschap ( made in Belgium ! ) met veel oog voor detail.
Comfort en functionaliteit staan voorop.

' Wolf" versterkt de persoonlijkheid van de vrouw die haar draagt; een vrouw die opvalt in de massa als een sterke, creatieve vrouw, een beetje mysterieus, maar met haar voeten stevig op de grond.

De collectie werd gemaakt in Belgie, zoals ik al vermeldde, er werd dus ook gedacht aan het behoud van onze planeet!

Sofie, ik herken in jou de vrouw waarover hier sprake is...
ik wens je alle succes toe.
Ik kijk uit naar het moment dat 'Wolf' in de winkels hangt!

Voor degene die benieuwd zijn naar de verschillende silhouetten;
http://www.wolf-design.be/

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor deze mooie blog!
    Het was een leuke kennismaking!
    Veel Succes,

    Sofie Claes

    BeantwoordenVerwijderen