dinsdag 15 februari 2011

Trinny en Suzanna en Kreatos

Helga (19j) in zwarte 'sarouel' van Zara,gekocht in Barcelona vorige zomer.
Jammer want die wil ik ook wel hebben!
Slim gecombineerd met een gecentreerde zwarte blouse,ceintuurtje met dierenprint (helemaal in) en zwarte All stars.
De zwarte snood zorgt voor een mooi accent en is handig als je door het regenweer moet.
Tip : als je voor een volumineuze broek of rok kiest (zoals in dit geval de sarouel),altijd zorgen dat je je taille accentueert door middel van een aansluitend jasje of blouse of bv een (obi)ceintuur.
Door voor 1 enkele kleur te kiezen,zorgt Helga ervoor dat ze langer (en dus ook slanker!) lijkt.
Foto genomen bij Kreatos Grote steenweg Berchem

Wisten jullie dat Kreatos Trinny en Suzanna tijdens hun Tour in Belgie hebben geassisteerd?
Zij zorgden ervoor dat de deelnemers het 'juiste' kapsel kregen aangemeten.
Ik heb de eer en het genoegen gehad om alle kapsters en kappers van Kreatos uit Vlaanderen te mogen trainen (dank je  Janne!).
Ik mag dus met een gerust hart zeggen dat jullie in goede handen zijn als je een Kreatoskapper binnenstapt.
Er wordt rekening gehouden met gelaatsvorm en natuurlijke kleur van huid,ogen en haar.



1 opmerking:

  1. hoi Greet
    ik heb mij vorige weekend in barcelona ook een Sarouel aangeschaft bij "Phard", een italiaans merk maar volgens Barbara is dit al "out of fashion", was dit vorig jaar een hype maar nu niet meer echt, klopt dit ? thanks !!!! annick Room

    BeantwoordenVerwijderen