woensdag 23 februari 2011

Live Love Laugh

Dit is mijn levensmotto!
LEEF het leven dat je droomt,zodat je LIEFDE vindt in alles wat je doet en iedereen die je graag ziet en LACH,  lach,  lach.
Lettermagneetjes gekocht bij Rebelle, Pieter Reypenslei 18/1 in 2640 Mortsel.
Hier vind je altijd het ideale verjaardagskadootje voor kleine mensjes met eigen wensjes,leuke interieurspulletjes,kleding van oa Mimpi en kleurrijke schilderijtjes van L'atelier d'Aureline.
http://www.aureline.be/

Dit bericht draag ik op aan de klas van donderdagvoormiddag,februari 2011.
Dank je voor de lieve woorden,ik wens jullie alle succes toe!
En denk eraan,leef het leven van jullie dromen,hou van je job en van alles en iedereen die je omringt en die dit mogelijk maakt en vergeet vooral niet te lachen.De lach is het enige wat je niet uit je kledingkast kan halen en vele deuren opent.
Tot ziens,
Greet

2 opmerkingen:

  1. Aureline raadt me aan om jou te volgen
    en mede omdat je zo dichtbij zit
    ga ik dat met alle plezier doen.
    groetjes Miss Baptista

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Greet,
    Bedankt voor de interessante en vooral leerrijke lessen, ook bedankt voor dit leuke berichtje aan ons. Jammer dat u onze lessen niet kan voortzetten.
    Vriendelijke groetjes,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen