dinsdag 25 januari 2011

Happy birthday to me!


Canon IXUS 130: de iconische mix van stijl en perfectie.
Superieure kleurregistratie,hoge resolutie en geringe ruis.
Dunste IXUS model ooit,handig als je iedere dag een handtas meeneemt waarmee je een wereldoorlog kan overbruggen!
Thank you baby, I love you!


en van mijn lieve dochter een (zelfsamengestelde) halsketting van Muranoglas.
Complementaire kleuren blauw en oranje zorgen ervoor dat ik deze met heel wat outfits kan combineren.
En bovendien kan ik aan deze zilveren ketting bv een medaillon,een halfedelsteen...hangen!
Thanx Lillipop,I love you 2!

Last but not least deze prachtige hartjesarmband van mijn ouders.
Ik hou enorm van de hartjesvorm,overal in huis vind je hartjes in alle vormen en texturen terug.
Vriendinnen en familie brengen van overal waar ze komen een hartje mee,lief toch?
Ik hou van jullie,mama en papa,nog elke dag meer en meer...ook al ben ik 44 geworden!

1 opmerking:

  1. Hoi Greet !
    Een hééééél gelukkige verjaardag gewenst !
    Ik wens je nog vele gelukkige jaren vol kleur en mooie dingen !
    dikke kus
    annick

    BeantwoordenVerwijderen